Osnovno področje predavanja je izboljšanje skrbi za otroke z motnjami avtističnega spektra. Predavanje se nanaša na otroke z MAS.
1. del
- Prepoznavanje otrok z MAS.
- Razumevanje MAS – kako MAS vpliva na posameznikovo razmišljanje in funkcioniranje.
2. del
- Osnovna podpora osebi z MAS v okviru pedagoškega procesa (prilagajanje komunikacije, vizualna podpora, uvajanje strukture …) – strategije pri učenju.
Predavanje je podprto z videoposnetki in konkretnim materialom.
V zaključnem delu predavanja bodo slušatelji s pomočjo samoocenitvene lestvice ocenili svoje znanje o avtizmu in potrebni podpori ter se aktivno načrtovali potrebne spremembe pri delu z otroki z MAS. Namen te aktivnosti je usmeritev k razmišljanju o tem, kako otrok z MAS funkcionira znotraj pedagoškega procesa ter kakšno podporo potrebuje; na primer, kako jasneje podati informacije ali kako senzorne težave posameznika z MAS lahko vplivajo na izvedbo določene aktivnosti; kako omejiti anksioznosti ipd.
{rsform 2}